SISUSTUSSUOSIKKEJA ESPRITILTÄ

Täytyy myöntää, että mun sisustusinnostus kasvoi entisestään omaan kotiin muutettuani. Oma, tyhjä kämppä on kuitenkin semmonen tyhjä kanvas, jonka voi täyttää mielensä mukaan ihan omannäköiseksi. Mulla ei ole hirveästi ekstraa kukkarossa, mutta aina voi haaveilla ja pieniä hankintoja tulee silloin tällöin tehtyä. Multa löytyy kuitenkin jo kaikki perusjutut täältä ja totuus on, ettei tänne enää hirveästi tavaraa mahdu, haha.

Esprit lähetti viestiä kysyen, jos haluaisin toteuttaa heille postauksen ja tottakai suostuin! Esprit on kuitenkin semmoinen merkki, joka on mulle tuttu ja jota myös arvostan. Mun mielestä on myös kivaa vinkata teille erilaisista kaupoista ja tuotteista, joista itsekin tykkään. Oon ennenkin tehnyt Espritille postauksia: tässä esitin mun aivan ihanan äidiltä joululahjaksi saamani talvitakin, joka on Espritin mallistosta ja tähän postaukseen keräsin jotain juttuja, jotka olis kiva kotiuttaa vaatekaappiini. Tällä kertaa haluan jakaa teille muutamia suosikkeja Espritin sisustusvalikoimasta. Ja ai että, mitä ihanuuksia sieltä löytyi...











Kynttilänjalat täältä * / Tyynynpäälliset täältä, täältä ja täältä * / Pöytäliina täältä  * / Kylpytakki täältä *

Ensimmäisenä kiinnitin huomion Espritin ihaniin tyynynpäällisiin. Sieltä löytyi paljon kivoja, niin simppeleitä kuten myös tommosia vähän värikkäämpiä versioita. Ihastuin heti tuohon pingviinityynyyn,  koska onhan se nyt ihan ylisöpö ja samalla ihanan simppeli! Musta on myös kivaa, että pöytäliinoja ja muitakin tekstiilejä löytyy samoissa kuoseissa, esimerkiks tuo kuvassa näkyvä pöytäliina ja siihen sopiva tyyny. 

Nuo kynttilänjalat tulee muuten noin kolmittain ja hintaakin on vain vähän vajaa 13 euroa, joka ei oo mun mielestä yhtään paha. Voin kuvitella kuinka ihanilta nuo näyttäis vaikkapa sohvapöydän tai tv-tason päällä! Sit en kyllä tiedä kuinka hyvin tuo kylpytakki sopii tähän sisustuskollaasiin, mutta en vaan voinut olla laittamatta sitä tuohon, heh. Mä haluan tuon kylpytakin, se on niin pehmoisen ja ihanan näköinen. Myös valkoinen versio tuosta olis mun mieleen ja itseasissa semmoinen näyttää löytyvän Espritin valikoimasta. Valkoisessa kylpytakissa tulee heti semmonen ihana hotellifiilis, ja kukapa nyt ei siitä tykkäis? ;-)

Mitä mieltä te ootte näistä kuvassa näkyvistä jutuista ja onko Esprit teille tuttu merkki? xx, Milla

8 kommenttia

  1. Ah noi kynttilänjalat! <3 mä en oo oikeen ees tajunnut, että espritillä on sisustusjuttujakin, mutta pitääkin mennä kurkkimaan niitä tarkemmin! :) kivan kollaasin olit tehnyt!

    anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä niin kauniit! Mä vähän ajattelinkin, ettei moni tiedä että sieltä saa sisustusjuttuja, joten täähän sopi sitten hyvin :-D Kiitos!

      Poista
  2. Vau miten kivoja tyynynpäällisiä!♥ Ihanan erilaisia ja upeita :)

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä! Vähän väriä arkeen :D

      Poista
  3. Ihana blogi ja ulkoasu!! Jään ehdottomasti seurailemaan! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ihana kuulla ja tervetuloa seurailemaan! :)

      Poista
  4. Vitsi sulla on ihanan valoisa blogi ja heti kiinnitin huomioni noihin näyttäviin otsikoihin. Nuo kynttilänjalat kyllä sopii mihin vain sisustukseen ja tuovat pirteyttä sisustukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Jenna, ihana kuulla! Jep oon ihan samaa mieltä :-)

      Poista