Sisällön tarjoaa Blogger.

COMFORT ZONE

On ihana olla kotona Vaasassa ja on ihanaa, kun rutiinit on alkanut rullaamaan uudestaan joululoman jälkeen. Vaikka mä osaankin olla spontaani ihminen, joka usein tykkää käydä siellä oman mukavuusalueen ulkopuolella ja kokeilla uusia juttuja, niin voin sanoa että kyllä nää arjen rutiinit on myös aika jees. Rutiinit tekee olon turvalliseksi, kotoisaksi ja silleen mukavaksi, tiedättekö?

IMG_4959
IMG_4969

Tykkään olla ammattikorkeassa ja mulla on käynyt tosi hyvä tuuri luokkakavereiden kanssa. Meillä on ihan mahtava porukka ja oon saanut tutustua huipputyyppeihin tän ekan puolen vuoden aikana. Oli mukavaa päästä takaisin kouluun, just näidet ihanien ihmisten takia!

Näin talvisin, kun ulkona on pimeää ja kylmää, on ihanaa sytyttää läjäpäin kynttilöitä joka puolella kotia ja käpertyä viltin alle ja vaan olla. Vaikkapa katsoa jotain hyvää sarjaa, selailla nettiä tai lukea hyvää kirjaa. Olishan toki ihanaa, jos saisin vielä oman kullan tähän viereen, mutta oon oppinut nauttimaan tästä yksinolosta myös.

IMG_4996
IMG_4982

xx, Milla

4 kommenttia

  1. Voi kun on mukavan näköstä <3 Kynttilöitä on tullut polteltua täälläkin ihan ennätysmäärä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös, varsinkin juuri siivottu koti on ihan mukavin! <3 Tuntuu että kynttilöitä kuluu vaikka kuinka paljon, haha... :-D

      Poista
  2. Ihanan kotoisan ja tunnelmallisen näköistä siellä <3 Ja rutiinit on just niitä mitä on kiva rikkoo, mut joita ilman olis paljon ikävämpi olo.

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
  3. Oon niin samaa mieltä! Tai siis mä en oo ihminen, joka kauheesti tykkää hakeutua mukavuusalueen ulkopuolelle, mutta rutiineista saa sellaista tiettyä turvaa :) Niistä mä pidän :p

    Ja näyttää ihanan kotoisalle sulla tuolla, toi leijonataulu on makee :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista