Sisällön tarjoaa Blogger.

LENNOT VARATTU


Ja tällä kertaa matka käy...

IMG_0627
IMG_0525IMG_0163

...Jenkkeihin! Mulla oli keväällä hirmuinen valinnan vaikeus, sillä tiesin että lokakuussa lähden jonnekin reissuun, mutta minne? Harkitsin vakavasti Balia halvan hintatason vuoksi ja se on muutenkin kiinnostanut mua kohteena tosi paljon jo pitkään. Sinne on pakko päästä, joku päivä. Mielessä kävi myös Italia-Ranska-Espanja -reitti ja jopa Etelä-Afrikka. No, sitten tuli ’’koti-ikävä’’, enkä saanut Utahia, hostperhettä ja jenkkiystäviä pois mielestä. Olihan mun sitten pakko buukata lennot rapakon toiselle puolelle Jenkkilään.

Useat teistä jo tietääkin, että olin muutama vuosi sitten vaihto-oppilaana Yhdysvalloissa. Lukuvuoden 2013-2014 vietin siis Salt Lake Cityssä, Utahissa. Mun hostperhe on maailman ihanin ja oon heidän kanssaan vieläkin yhteyksissä. Tiedän, että mulla on Jenkeissä perhe jonne voin mennä, jos tulee semmonen fiilis. Mulla on myös paljon kavereita Jenkeissä, jotka ottivat mut osaksi heidän kaveriporukkaansa high schoolissa ja tekivät mun vaihtovuodesta ihan mahtavan. SLC on mulle toinen koti ja hostperhe mulle kuin toinen perhe.

Vielä on pelkästään menomatka varattuna, mutta luultavasti tulen olemaan reissussa noin kolme viikkoa. Lennän Norwegianin kyydissä Helsingistä San Fransiscoon, jossa vietän muutaman päivän ennen kuin lähden kohti Utahia, jossa on suunnitelmissa viettää reilu viikko. Sitten vielä New Yorkiin muutamaksi päiväksi ennen kotimatkaa. Mielessä on myös käynyt New Orleansissa poikkeaminen ennen kuin lennän NYCiin, eli suunnitelmat on vielä aika avoinna. Saa nähdä minne tie vie! Oon tästä reissusta niin innoissani!

IMG_0502
IMG_0577
IMG_0040
Postauksen kuvat tämän vuoden Thaimaan ja Budapestin reissuilta.

Jenkkireissun lisäksi tiedossa on myös toinenkin reissu, sillä lähdetään tyttöporukan kanssa Gdanskiin, Puolaan viettämään pidennettyä viikonloppua syyskuun puolessa välissä. Lennetään WizzAirilla Turusta Puolan länsirannikolle ja hotellikin on jo varattu Gdanskista neljäksi yöksi. Hauskintahan tässä reissussa on sen hinta, sillä lennot + hotelli kustansivat vähän päälle 70 euroa per nokka, joten ei kyllä kovasti lompakkoa kirpaissut!

Suunnitelmia Puolan reissulle ei vielä oo yhtään, mennään vaan fiiliksen mukaan. Mulla on kuitenkin aavistus, että reissu menee syöden ja juoden hyvin, sekä shoppaillen, jos käsimatkatavarat sen sallii.

Tällaisia suunnitelmia tällä kertaa. Matkakuume ei kyllä ikinä parane, mutta ei se mua haittaa. :--D

Onko teillä vinkkejä San Fransiscoon tai Gdanskiin? Kertokaa ihmeessä!

xx, Milla

8 kommenttia

  1. Oon ihan kateellinen, koska ite en pääse reissailemaan minnekään :/ :D Mulle riittäis tällä hetkellä edes se, että pääsisin käymään Tukholmassa sukulaisten luona, joita en oo hetkeen nähnyt :D Mutta hyviä reissuja sulle!

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei, rahat vaan talteen ja reissaamaan! Se on aikalailla valinnoista kiinni :) Tukholmaankaan ei oo pitkä matka! Kiitos paljon Sofia! :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos Tiia! Innolla odotan näitä reissuja! :-D <3

      Poista
  3. Tulevien matkojen odottelu on parasta! Sulle tulee varmaan unohtumattomat reissut :) Lähdetkö yksin jenkkeihin?

    http://simplylovingstyles.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on, reissaaminen on parasta! Toivotaan näin! :--D Näillä näkymin lähden yksin Jenkkeihin, mutta onhan mulla siellä perhe ja kaverit. Hyvällä tuurilla kaveri tulee NYCiin lomailemaan mun kanssa sitten :)

      Poista
  4. Voi ei miten upeita suunnitelmia, oon niin kateellinen!!<3

    VastaaPoista
  5. Epistää mäki haluun, vaikka juur olinkin siellä <3 :D Ihanaa reissua! :-)

    VastaaPoista