Sisällön tarjoaa Blogger.

MUUTTO JA SISUSTUSSUUNNITELMIA

Mun ensimmäisen asunnon vuokrasoppari on pian päättymässä, mikä antaa mulle kaks vaihtoehtoa: a) vuokrasopparin pidentäminen tai b) uuden asunnon etsiminen. Ja koska mä oon semmoinen tyyppi, joka mielellään kokeilee jotain uutta ja kaipaa vaihtelua aina silloin tällöin, niin päätin valita viimeisen vaihtoehdon. Tämä myös sen takia, että mun nykyisessä kämpässä on muutamia pieniä asioita, jotka ärsyttää mua, vaikka oonkin siellä hyvin viihtynyt. Oma koti on kuitenkin semmoinen paikka, johon haluan panostaa ja jossa haluan viihtyä kunnolla. Ja tiedättekö mitä? Vihdoin löysin itselleni uuden kämpän! Elokuussa on sitten edessä muutto valoisaan yksiöön, josta löytyy jopa parveke, ja tästähän mä olen todella innoissani!




Anyway, nyt muuton lähestyessä sisustusmotivaatio käy kuumana, joten tässä viime aikoina oon selannut Pinterestiä ennätyksellisen paljon. Oon kerännyt vinkkejä, miten sisustaa pieni yksiö kätevästi ja edullisesti. Budjetti ei tosiaan ole korkea, mutta pienetkin hankinnat voivat saada aikaan suuria ihmeitä.

Parveke tuo uutta inspiraatiota ja sinne haluaisinkin rakentaa pienen sohvanurkkauksen eurolavoilla ja patjalla. Lyhdyt, pieni pöytä, säänkestävä matto ja kasvit ovat myös tervetulleita. Tavoitteena on saada aikaan mukava nurkkaus, jonne on mukava lösähtää päivän päätteeksi ja jossa voi juoda aamukahvit vielä syksyllä sään salliessa. Yksiössä olisi myös kiva saada sänky eristettyä muusta asunnosta ja tähän mulla on mielessä käyttää apuna ohuita verhoja, jotka voisi ripustaa kattoon tuomaan sitä kaivattua eristystä.




Vaikka rakastankin esimerkiksi netistä tilattavia julisteita, niin tulevalle seinälleni haluaisin ennemminkin persoonallisia itseottamia kuvia reissuilta, kavereista ja muista ihanista asioista. Niimpä ajattelin, että olisi ihana rakentaa seinälle pieni, simppeli kuvakollaasi.

Tällä hetkellä mulla on pari ihan ok mattoa, mutta totuus on, että kunnon matto tuo kyllä ryhtiä sisustukseen, joten hankintalistalla on ehdottomasti suuri, kaunis matto, joka sitoo sisustuksen yhteiseksi. Haaveena on myös saada uuteen kämppään kunnon sohva (joko vähän käytettynä tai uutena)! Niinkin arkinen mööbeli toisi iloa elämään. Harmaa tai musta, mukava ja pieni kangassohva - muuta en tarvitse täyttääkseni sohvahaaveeni.

Myös muut pienet sisustushankinnat, kuten kasvit, kauniit lasipurkit ja kynttilät toisivat asuntoon varmasti lämmintä, mukavaa, ihanaa ’’täällä on hyvä olla’’ fiilistä, jota kodissa pitää olla.

Kaikki kuvat: Pinterest

Loppujen lopuksi, less is more. Haluan pitää sisustuksen suht. minimalistisena, mutta kotoisana. Valkoista, harmaata, mustaa. Kasvit, kynttilät, kuvakollaasi seinällä ja muut pienemmät yksityiskohdat saavat tuoda väriä muuten neutraalin väriseen sisustukseen.

Tämmöset suunnitelmat mulla! Innolla odotan, että pääsen näyttämään mun sisustettua kämppää täällä blogin puolella (siinä tosin voi vielä kestää tovi)...

xx, Milla

14 kommenttia

  1. Noista kuvista mullekkin tuli sisustushalu! :)
    Tsemppiä muuttoon!

    https://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihan ymmärrettävää! Pinterest on aikamoinen inspiraation lähde! Kiitos Jasmin :--)

      Poista
  2. Sun suunnitelmat kuulostaa tosi hyviltä! En malta oottaa sisustuspostauksia sun uudesta kämpästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos Elli! Sisustuspostauksia tulee varmasti tulemaan tänne blogiin piakkoin! :--)

      Poista
  3. Ihanaa! Onnea uudesta kodista jo! <3 Muuttamisessa on se ihanaa, että pääsee kunnolla sisustamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne! <3 Jep, näin on - en malta odottaa että pääsen sisustamaan kämpän kunnolla ihan nollasta! :--D

      Poista
  4. Ei vitsit, mulla on täsmälleen samalainen tilanne tulossa! En ole vain kirjoittanut siitä blogin puolelle. Oli tosi kiva lukea tätä, koska samaistun moneen kohtaan! :)

    riikkka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee mahtavaa, tsemppiä sulle muuttoon! Ihana kuulla, kiitos Riikka! :-D

      Poista
  5. Jeeij, innolla oottaen että mitä kaikkea keksit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emmi! Saa nähdä minkälainen lopputulos sitten tulee olemaan :-D

      Poista
  6. Sisustuspostauksia odotellessa ;) Mulla on myös muutto edessä ja yhtälailla sisustusideat vain pyörivät mielessä :D

    http://simplylovingstyles.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Ihania inspiraatio kuvia! Itsellä kans puraisi heti sisustus kärpänen kun muutin, ja tuntuu että tää projekti on loputon! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös, näillä ei ainakaan sisustuskuume laske :--D Sulla onkin ihanan näkönen kämppä Ninni! Sisustaminen onkin aikamoinen ikuisuusprojekti haha :D

      Poista