PIKAPÄIVITYS


Tiedättekö, ei mun ollu tarkoitus poistua blogimaailmasta näin pitkäks aikaa, mutta hupsista keikkaa, viime postauksesta on YLI KUUKAUSI! On ollut ikävä takaisin tänne, jakamaan teille mun höpötyksiä ja kuvia, joten päätin että mä palaan tänne nyt. Oon täällä taas, ilman stressiä siitä kuinka usein mun ''pitäis'' päivittää blogia. Elämä ei oo niin vakavaa, ei myöskään bloggaaminen. ;-)

Tällä hetkellä oon Jenkeissä, tarkemmin sanottuna Salt Lake Cityssä. Lensin San Franciscoon viime perjantaina ja vietin siellä viisi päivää sohvasurffailen ja kaupunkia kierrellen. Näin ja koin paljon, tapasin uusia kavereita, pyöräilin Golden Gate -sillan yli ihanaan kaupunkiin nimeltä Sausalito ja kävin bilettämässä San Franciscon yössä.

Täällä Salt Lake Cityssä oon ollut nyt viikon verran. Oon viettänyt aikaa kavereiden kanssa ja asunut mun vaihtovuoden hostperheen luona. Ollaan juotu margaritoja takapihalla, käyty vaeltamassa vuorilla, pelattu Cards Agains Humanityä ja sunnuntaina käytiin katsomassa It-kauhuleffa. On ollut ihanaa olla ''kotona''. Utah tulee aina olemaan mun toinen koti ja tänne on aina yhtä ihana palata. :-)

Huomenna suuntaan NYCiin, jossa hengailen sunnuntaihin asti. Sit on aika palata koti-Suomeen!

7 kommenttia

  1. Kuulostaapa ihanalta sun reissu tähän mennessä - toivottavasti loppureissukin on vähintään yhtä ihana! :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Wäää muistan kun puhuit tästä reissusta ja siihen oli vielä kuukausia!! Nauti, oot niin ansainnut <3

    VastaaPoista
  3. Ei vitsit kun mäkin haaveilen siitä että pääsis käymään moikkaamassa host-perhettä jenkeissä! Sillon kun vaihtovuosi loppu nii olin ihan varma että tuun vielä samana vuonna takas käymään, mutta niimpä siitä on kolme vuotta jo vierähtäny :D Se on vaan vähän kalliimpi reissu, mut vois iteki kysellä jos onnistuisi porukan luona majailu, siinä varmaan säki säästit ihan hyvin rahaa? Ihan mahtavaa loppureissua sulle!

    https://thatsentirelyoriginal.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mee ihmeessä moikkaamaan niitä! Itse säästin paljon rahaa yöpymällä hostperheen luona. San Franciscossa ja NYCissäki vierailu ei tullu kalliiks, kun käytin Couchsurfing-sovellusta ja nukuin ihmisten sohvilla. Kyllä suht pienelläkin rahalla pystyy matkustamaan! :-D

      Poista